سوالات متداول مشتریان

● پرداخت درب منزل هم دارید؟

خیر. پرداخت فقط از طریق درگاه بانکی سایت امکان پذیر هست.

● اگر محصول به دست من رسید و مشکل داشت چطور پیگیری کنم؟

تمام محصولات ضمانت سلامت دارند و در صورت بروز هر مشکلی میتونید با شماره پشتیبانی تماس بگیرید. طبق شرایط تعیین شده کالا برای شما تعویض خواهد شد.

● مرجوعی هم دارید؟

خیر هیچ کالایی پس از ثبت سفارش و ارسال مرجوع نمیگردد.

● حضوری هم میشه محصولات رو مشاهده کرد؟

بله برای دیدن محصولات میتونید به آدرس فروشگاه ما در تایم کاری مراجعه بفرمایید.

● امکان اینکه خودمون محصول رو تحویل بگیریم هست؟

بله، بعد از خرید داخل توضیحات قید بکنید که برای تحویل کالا حضوری تشریف میارید و حتما این موضوع رو بصورت تلفنی به مشاوران فروش اعلام کنید.

● چطور از کیفیت جنس مطمئن بشم؟

شما میتونید درخواست فیلم و عکس نزدیک از متریال رو داشته باشید که در واتس اپ واستون ارسال میشه.